4 Mart 2016 Cuma

Kızıma Fırfırlı büstiyer

Merhabalar,
Dikeli epey oldu fakat yazmaya fırsat bulamadım. 2 yaş sendromunu dibine kadar yaşayan bir farem var da :/
Her aşamayı fotoğraflayamadım ne yazık ki çünkü aynı fare telefonuma el koymuştu o sırada ..

 Altımızdaki pijamanın kusuruna bakmayın artık :)
Detaylar:
 Ben göbeği açık dikmek istedim tabi yine istediğimden uzun olmuş minik göbüşleri rahatça ısırmak için :) poplin bir artık kumaşım vardı. Kışlık bir kazağım var dikilmeyi bekleyen (hatta yarısı dikilmiş olan ) ama yazı özledim sanırım o yüzden bunu dikmek istedim 1,2 saatte bu çıktı ortaya. Koltuk altından ölçüyü aldım benim kumaşım esnemeyen bir kumaş olduğu için dikiş payı+5 cm paylı kestim. Esnek bir kumaşla dikiş payı yeterli olacaktır.

5 cm genişliğinde bir parça kestim fırfır için. Bu aşamada kumaşınız ipliklenen bir kumaşsa önce fırfır için kesilen parçayı ucundan ince bir şekilde katlayıp dikin ve temizlemiş olun. Daha sonra ben elimde yaptım büstiyer parçasına teğelledim fırfırı.
Fırfır kumaşını ben 30 cm kdr fazla kestim normal ölçüden.
Teğellediğim yerlerden istediğim gibi büzdürüp diktim. Büstiyerin yakasını da içeri kıvırıp diktim. Ve son olarak askılarını taktım işte hazır :) 

İyi dikişler , 
Sevgiyle kalın :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder