19 Ocak 2016 Salı

Kazak diktim kızıma

Merhaba,
Aylar önce alıp bir türlü dikemediğim kumaşımı nihayet diktim. Anne kız dikecektim 1 metre almıştım ne yazık ki bana yetmedi kumaş. Tekrar alıp dikeceğim. Hatta eşim de çok beğendi ona da dikeceğim ailece takım olacağız :)
Kendinden yünlü kalın bir kumaş. Tam hatırlamıyorum ama sanırım 15₺ idi metresi. 1.5 metreden kendinize ve çocuğunuza dikebilirsiniz. Gelelim aşamalarına; 
Bu güne kadar hep kalıpsız dikiş yapıyordum. Artık sürekli dikmeye başlayınca bir kalıp çıkarayım dedim. Kalıpların fotoğrafını çekmemişim. Kalıpla kestiğim kumaşlar bunlar. Kazak kısmını atletten çıkardım. Kollar da resimde görüldüğü gibi olacak. Bir kaç post önce basit kol kesimini anlatmıştım. Polarlı pijama üstü diktiğim posttan bakabilirsiniz. Mobilden girdiğim için link veremiyorum ne yazık ki.
Omuzları birleştirip diktim. İkinci resimdeki gibi kol parçasını yerleştirdim ve diktim. 
İğneli yerlerden kumaşın tersinden birleştirdim.
Aynı işlemi diğer kol içinde yaptım.
Kol, yaka, ve kazak ucunu içeri doğru katlayıp diktim temiz görüntü için. Kazağımız hazır :) 
Çocuk kazaklarını dikmek çok zevkli 1 saatte olup bitiyor. Aynı kumaştan bize de dikince paylaşacağım.
Kazağın yakasını taşlarla süslemeyi düşünüyorum. Soğuk havalardan kumaşcılara gidemedim bir türlü. Yenileme yaptığımda paylaşacağım.
Sevgiler ❤️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder